środa, 24 sierpnia 2016

The Offspring - The Kids Aren't Alright

Hej! :D
Tak wiem, długo mnie tutaj nie było, dlatego korzystając z okazji, że mam co nieco, wracam. Przychodzę jednak z zupełnie innym postem niż dotychczas. Mianowicie, dzisiaj chcę podzielić się z Wami zdjęciami mojego autorstwa. Jest to totalna amatorszczyzna, także proszę o wyrozumienie i dystans. Dawno nie miałam styczności z aparatem przed obiektywem, a co dopiero za nim. Niemniej jednak, mogę powiedzieć, że jestem z nich zadowolona. Zdjęcia były robione podczas dwóch wypadów na moto, dlatego też z oświetleniem bywało różne. Mi osobiście bardziej przypadły do gustu te pierwsze, ponieważ była wcześniejsza godzina i światło było o niebo lepsze.
Nie przedłużając - zapraszam do oglądania :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz