czwartek, 11 czerwca 2015

Adam Lambert - Ghost Town

Hejka! :)
Tydzień temu w poniedziałek złożyłam małe zamówienie na stronie H&M, gdzie kupiłam między innymi sweterek i spodnie, które zobaczycie w dzisiejszej notce. Paczka dotarła do mnie po równym tygodniu, dlatego zdjęcia pojawiają się dopiero dzisiaj. Krótki, cienki sweterek w kwiaty z koronkowym dołem i eleganckie, czarne, dopasowane spodnie z wysokim stanem. Do tego buty adidas superstar, które niestety nie są moje (pożyczyłam od siostry), ale idealnie pasowały mi do looku. Bardzo podoba mi się ta stylówka, ponieważ jest to połączenie elegancko-sportowe, więc czułam się w niej swobodnie i pewnie.

Tak jak pisałam ostatnio, tak też zrobiłam. Fotki są super jakości, ładne tło, perspektywa, ja też trochę lepiej wyglądam, ale po zobaczeniu zdjęć na komputerze (że tak powiem prosto po sesji) jedno strasznie raziło i razi mnie w oczy.. a konkretnie chodzi mi o moje włosy. Do następnej notki koniecznie muszę coś z nimi zrobić. Zdjęcia uważam za naprawdę udane, co mogę potwierdzić faktem, że wszystkich wykonanych fotografii było 60, a aż 45 z nich znalazło się tutaj. Jednak mimo wszystko, moim zdaniem są to najlepsze zdjęcia, jakie do tej pory pojawiły się na tym blogu. Jestem ciekawa, jak Wam się podobają i zapraszam do oglądania :)

PS. Bardzo dziękuję Kasi S. za pożyczenie aparatu - bez niego zdjęcia nie byłyby takie jakie są :*



sweterek - h&m | marynarka - bershka | spodnie - h&m | buty - adidas | torba - noname | okulary - allegro

fot. Patryk Sędzik :)

6 komentarzy: